Anyagi és Egészségügyi függetlenség

Ezt az útmutatót azért hoztam létre, hogy rögtön belevethesd magad és megtudj mindent, amit tudnod kell arról, hogyan indíts el egy dōTERRA vállalkozást, ami forrásjövedelmet generál és folyamatos passzív bevételt jelent.

A doTERRA-nak elképesztő csapatkultúrája van; olyan, amilyet még soha nem láttam. Mindannyian támogatjuk és segítjük egymást, szurkolunk egymásnak és örülünk egymás sikereinek.

A dōTERRA egy hihetetlenül stabil és adósságmentes vállalat. A tulajdonosok úgy döntöttek, hogy a saját házukat jelzáloggal terhelték meg, hogy elindítsák ezt a céget. Soha nem akartak a részvényesek bábjai lenni, akik teljes kontrollt akartak volna gyakorolni a cég etikája felett. A tulajdonosok az első évben, egész évben nem is vettek fel fizetést, mert kizárólag arra koncentráltak, hogy egy erős, stabil vállalatot építsenek.

Ez határozottan sikerült nekik, hiszen a doTERRA ma már a világ legnagyobb illóolajgyártó cége, több tízmillió vásárlóval, és a növekedését az Apple-höz hasonló cégekkel hasonlítják össze.


Hogy kerülök a képbe?

Mióta az eszemet tudom érdekel a növényvilág és lelkesen szívom magamba a tudást ezen a területen. Bár 2011 óta használtam természetes alapanyagúnak feltüntetett termékeket, kezdtem gyanakodni, hogy nem igazán természetesek. 2014-ben elhatároztam, hogy megpróbálkozom a saját termékeim készítésével saját használatra és ehhez biztosítani akartam, hogy csak a legjobb minőségű illóolajokat használjam.

Aztán 2019-ben sok kutatás után világossá vált, hogy a dōTERRA felülmúlhatatlan a tisztaság, a hatékonyság és a hatásosság tekintetében. Az etikus beszerzésükkel és a környezetvédelemmel kapcsolatos felelősségtudatukkal is rendkívül elégedett voltam.

Ugyanakkor olyan lehetőséget kerestem, amellyel otthonról vagy akár a világot bejárva kereshetnék jövedelmet amelynek határa a csillagos ég, a befektetett időtől és energiától függően persze.

Bár eredetileg csak kiváló minőségű természetes anyagokat akartam beszerezni a családom számára, az a tény, hogy a dōTERRA egy csodálatos üzleti lehetőséget is kínált, szerencsésnek tűnt. Milyen tökéletes, hogy ezeket a hihetetlen növényi esszenciákat a saját családommal használom, miközben másokkal is megoszthatom őket és jövedelemre tehetek szert.

Anyagilag nehéz helyzetben voltam, spóroltam, hogy megvehessem a legnagyobb készletet, amit megengedhettem magamnak. Nem csak azért, mert ez volt a legjobb ár-érték arány (a kezdő készletek árát ilyenkor nagyon leértékelik), hanem azért is, hogy mindenem meglegyen, amire szükségem volt az egészség fenntartásához és az illóolaj-üzletem elindításához is egyben.

HáziPatika csomaggal kezdtem, mivel ez tartalmazza a 10 legfontosabb olaj teljes méretű 15 ml-es üvegcséit, valamint egy diffúzort. Tudtam, hogy ez kielégíti a családom jelenlegi igényeit, plusz lehetőséget ad arra, hogy megtanuljam hogyan használjam ezeket az olajokat, hogy megtaníthassam másoknak is.

A HáziPatika csomagról bővebben itt olvashatsz

A legelső célom az volt, hogy a lehető leggyorsabban megtérüljön az indulócsomag ára. Ezért meghívtam a barátaimat és a családomat egy illóolaj bemutatóra az otthonomba, amelyet az "upline" mentorom tartott (aki által bekerültem a doTERRA-ba), hogy megfigyelhessem és megtanulhassam, hogyan tartsak én magam ilyen órákat.

Néhány alkalommal tartottam személyesen illóolajos órákat, aztán a 2020-as és az azt követő események után az illóolajos oktatásomat és az üzletet 2022-ben már az internetre helyeztem át. A weboldalamat, a közösségi média fiókjaimat és az e-mail listámat használom fel a doTERRA üzletem növelésére.

Célom megtanítani, hogy hogyan lehet nagyon gyorsan (3 hónapon belül) nemcsak a kezdőcsomagod költségét megtéríteni, hanem eleget keresni ahhoz is, hogy fedezd a havi LRP megrendelésedet (Loyalty Rewards rendelés, amely szükséges ahhoz, hogy jutalékokat és kifizetéseket kapj a doTERRA-tól).

A legfontosabb azonban...

Döntsd el, hogy ez az üzlet neked való-e (olvasd el alább)

  1. Értsd meg, hogyan működik az üzlet
  2. Értsd meg, hogyan néz ki egy nap egy egészségmegőrző termékeket forgalmazó üzlet tulajdonosának életében
  3. Vedd figyelembe a 3 fontos tényezőt, mielőtt belevágsz az üzletbe (további részletek alább!)
  4. Lépj kapcsolatba velem, támogatni foglak téged az utadon.
  5. Döntsd el, hogy mik lesznek a vállalkozásod céljai.
  6. Együtt kidolgozzuk az indulási tervet amennyiben szükségét érzed szívesen segítek.

Azért jutottál el ehhez a bejegyzéshez, mert szeretnél elindítani egy önálló bizniszt, vagy többet szeretnél megtudni arról, hogyan csináld helyesen. Nos, akkor a legjobb helyre jöttél!


Ez Nekem való?

Ez az első kérdés, amit fel kell tenned magadnak. De a helyzet a következő: ha nem tudod, mibe készülsz belevágni, honnan tudhatod, hogy ez neked való-e? Ha végigolvasod ezt a cikket, megtudod a határozott választ erre a kérdésre.

A dōTERRA NEM neked való, ha:

  • nem érdekel a természetes életmód
  • mások segítése nem táplál téged
  • nem szeretnél pozitív hatást gyakorolni a világra

A dōTERRA Neked való, ha:

  • érdekel a természetes életmód
  • szereted a saját idődet beosztani és motivált vagy, hogy elérd a kitűzött céljaidat.
  • örömöt okoz neked, hogy másokat is inspirálhatsz, hogy pozitív változásokat érjenek el az életükben.
  • hiszel abban, hogy a világot jobb állapotban kell elhagynod, mint ahogy beléptél.
  • érdekel egy olyan céggel való együttműködés, amely pozitív változásokat hoz a világban.


Ki az a Wellness Tanácsadó?

A dōTERRA Wellness Advocate egy termék-tanácsadó. Amikor csatlakozol a doTERRA-hoz, lehetőséged van választani, hogy Nagykereskedelmi Ügyfél vagy Wellness Tanácsadó leszel. A Wellness Advocate azzal a szándékkal csatlakozik a doTERRA-hoz, hogy illóolaj vagy wellness életmód üzletet építsen ki és ezáltal egyre nagyobb passzív jövedelemre tegyen szert. Csak Wellness Advocate szerezhet jövedelmet a doTERRA-tól. Ahogy elkezded használni és beleszeretsz az illóolajos megoldásokba, egyszerűen nem fogod kibírni, hogy ne oszd meg a tapasztalataidat másokkal. Akár személyesen, akár online. Amikor valaki készen áll arra, hogy elkezdje az illóolajokkal való foglalkozást, akár ügyfélként, akár saját maga szeretne tanácsadóvá válni, a Wellness Advocate segít eligazodni az útjukon.

Miért érdemes wellness tanácsadónak lenni?

A doTERRA Wellness Tanácsadóvá válás lehetőséget ad arra, hogy egy olyan üzletet fejlessz, amelyet saját munkaidőd és időbeosztásod szerint végezhetsz. Teljesen rugalmas és a saját feltételeid szerint építheted fel. Ismerek olyan esetet, aki 3 gyermek egyedülálló anyukájaként építette az üzletet és az igényei szerint tudta felépíteni. Sokan mások úgy építik fel vállalkozásukat, hogy közben teljes munkaidőben dolgoznak. Van aki 60 évesen kezdett bele, van aki 3 termékkel épített hatalmas tábort magának. További tippek a Wellness Tanácsadóvá váláshoz.

A doTERRA rengeteg ingyenes képzést és erőforrást kínál, hogy a lehető legnagyobb támogatást nyújtsa Wellness Advocate-jeinek. Vannak fizetős eszközök is, amelyeket megvásárolhatsz (brosúrák, mintapalackok stb.), amelyek mind el vannak készítve Neked (mások évek kutatómunkáját és idejét öli bele a sikeres tervek felderítésébe), így nem kell újra feltalálnod a spanyolviaszt, hanem a doTERRA üzleti tervezetét követed lépésről lépésre. (Az üzleti tervek ingyenesek).


Hogyan működik egy dōTERRA üzlet?

Itt sok mindent le kell fedni. Összefoglalva a dolgokat, a dōTERRA-t értékesítő embereket (ahogy már említettem) Wellness Advocate-nek hívják. dōTERRA a network marketing gyönyörű iparágában van - az egyik leggyorsabban növekvő iparágban. A világ leggazdagabb emberei közül sokan népszerűsítik, köztük Warren Buffet és Tony Robbins.

Egy napod wellness-ügynökként

Sokszor kapom ezt a kérdést az újoncoktól: Mit csináljak? Wellness Advocate-ként (vagyis tanácsadó-ként) minden nap használjuk a saját termékeinket - legyél a termék terméke. Olajakat is megosztunk a körülöttünk lévőkkel, legyen az a saját családtagunk, aki túl sokat evett az ünnepi vacsorán, vagy a pénztárosnő, akinek nyaki feszültsége volt és te felajánlottad neki a borsmentát, hogy egy kis enyhülést tapasztaljon.

Tehát ez az üzlet arról szól, hogy megosszuk a termékeket más emberekkel. Ez történhet személyesen vagy online. Az egyik kedvenc dolgom a dōTERRA-val kapcsolatban az, hogy pontosan kiválaszthatod, hogyan szeretnéd működtetni a bizniszed. Ez alatt azt értem, hogy bármilyen módon beépítheted a doTERRA-t bárhova! Ez azt jelenti, hogy tényleg nincs tipikus nap a wellness tanácsadó életében.

Tegyük fel, hogy például jógaoktató vagy.

Jógaórákat tartasz és közben párologtatsz esszenciákat a diffúzerben. Az olajokat a tanítványaidon használod, hogy támogasd őket abban, hogy nyugodtnak és kiegyensúlyozottnak érezzék magukat. Majd egy kis negyed órás csináld magad program keretein belül elkészíthetik saját jógamatrac spray-jüket, miközben megtanulják, hogy az olajok hogyan támogathatják az egészségüket és érzelmeiket/mentális jóllétüket az óra alatt és után.

Most tegyük fel, hogy ingatlanügynök vagy.

Minden hétvégén nyílt ajtókat tartasz, vagyis bemutatod a házat az érdeklődőknek. Hozol néhány diffúzort, hogy a házban elhelyezd a felemelő olajokat. Az aromák támogatják a potenciális vevők boldogságérzetét és motivációját. Az olajokat gratulációs ajándékként is felajánlod az új lakásvásárlóknak/eladóknak.

Fodrász, műkörmös, kozmetikus vagy lábápoló.

Ugyan ez a helyzet, a műhelyedben párologtatsz esszenciális olajakat, valamint beépíted a tevékenységi körödbe azokat a termékeket a doTERRA-tól amelyek beleillenek. A doTERRA-t szinte minden területre rá lehet húzni az egészségre gyakorolt hatalmas potenciálja miatt.

Mi a helyzet az otthon lévő anyukával?

Egy Anyuka minden nap használja az olajokat az otthonában. Példaképe annak, hogyan néz ki a természetes, egészséges élet. Heti néhány este órákat tartasz - akár a könyvtárban, akár a szomszédodnál vagy akár online. Játszóházak, játszóterek, események, ahol más anyukákat tanítasz arra, hogyan készítsenek természetes popsisprét és kéztisztítót, távol tartva a méreganyagokat legdrágább kincseik testétől. A környezetedben úgy ismernek, mint a természetgyógyász szuperanyát és állandóan rád hivatkoznak az emberek.

És a bloggerrel?

Az olajok megszállottja vagy és imádod leírni az összes megtanult tippet és trükköt. Blogolsz a wellnesshez vezető utadról, mások pedig magával ragadónak találnak és ugyanezen az úton szeretnének követni Téged. Olyan sokak életét megvilágítod ahogyan megosztod a történetedet olyan módon, ahogyan csak TE tudod. Nagyszámú követőt gyűjtesz a hónapok során, ahogy másokat oktatsz a természetes életmód előnyeiről.

Látod, hogy milyen sokféle módon tudod beépíteni ezt az üzletet az életedbe? Nincs egyetlen módja ennek az üzletnek. Persze, vannak irányelvek, amelyeket követhetsz, de mindannyian úgy alakíthatjuk, ahogyan szeretnénk.


3 fontos dolog, amit figyelembe kell venned, mielőtt elindítod dōTERRA vállalkozásod.

1. Az elvárásaid

Nagyon fontos átgondolni, hogy milyen céljaid vannak az üzleteddel kapcsolatban. Ez nem egy gyors meggazdagodási program. Ez az üzlet, mint minden üzlet, időt vesz igénybe és cselekvést igényel a részedről, viszont utána olyan életed lesz amit a legvadabb álmaidban sem mertél elhinni.

Sok akadályba fogsz ütközni az út során, amelyeken át kell dolgoznod magad. Ez az egyik legjobb része ennek az üzleti stílusnak! Mielőtt elérhetnéd a célodat, meg kell változnod személyiségként, és rendelkezned kell azzal, ami ahhoz kell, hogy a következő szintre kerülj. Megnyugtatásként hozzáfűzöm, hogy automatikusan fejlődni és változni fog a személyiséged és minden téren egy jobb változatoddá válsz.

Ez az üzlet kilök téged a komfortzónádból, de tízszeresen megjutalmaz. Van egy idézet Dave Ramsey-től, amely szerint "Élj úgy, mint senki más, hogy úgy élhess, mint senki más". Alapvetően azt mondja, hogy ha megteszed azokat a dolgokat, amiket mások nem hajlandóak megtenni (pl.: saját üzletet indítasz és alapítasz), akkor később learathatod az előnyöket azzal, hogy úgy élsz, ahogy senki más nem tud. A szabadságot, a családdal töltött időt, a saját feltételeid szerint élheted az életed.

Akarod ezt magadnak? Mert amíg következetesen cselekszel és soha nem adod fel, ígérem, hogy eljutsz oda. De győződj meg róla, hogy az elvárásaid, hogy mit szeretnél a vállalkozásodban, megfelelnek azoknak a lépéseknek, amelyeket meg kell tenned, hogy elérd.

2. Miért a dōTERRA? Miért Te? Miért most?

Ezeket a fontos kérdéseket érdemes átgondolni. Miért szeretnél a dōTERRA-val karöltve partnerként együttműködni? Talán a termékeik, a küldetésük, vagy talán a vállalat embersége és integritása miatt?

Miért pont Neked kellene ezt az üzenetet másokhoz eljuttatnod? Talán van egy történeted (mindannyiunknak van), amelyet meg kellene hallgatni másoknak, amiről tudniuk kell az embereknek?

És miért most kezdjük? Talán készen állsz arra, hogy mások életében is változást érj el. Talán a természetes egészség iránti szenvedélyedet már készen állsz vállalkozásként felvállalni. Vagy talán készen állsz arra, hogy nagyot változtass az életeden és valami egészen mást csinálj, mint amit eddig csináltál. 

3. A mentorod

Miért fontos ez? Ha maximális támogatást szeretnél kapni az üzleted növekedése során, tudni szeretnéd, hogy nem vagy egyedül és egy támogató szervezet részévé szeretnél válni, akkor figyelj arra, hogy kit szeretnél magad mellé mentornak. Nincs is jobb, mint egy csodálatos mentor, akivel együtt járhatod ezt az utat!


Mennyibe kerül a dōTERRA értékesítésének megkezdése?

Ahhoz, hogy Wellness Advocate legyél a dōTERRA-nál, minimum egy nagykereskedelmi tagság megvásárlása szükséges 25,5 € vagy ha kezdőcsomaggal indulsz akkor ezt az árat elengedik és már a kezdőcsomagot is 25% kedvezménnyel kapod. A dōTERRA ezt TÉNYLEG megkönnyíti azzal, hogy minden pénztárcának megfelelő kezdőcsomagot kínál 120 €-tól kezdve. Válaszd ki, ami Neked megfelelő!

Van egy barátom, akinek jógastúdiója van és találd ki, hogy mik a költségei? Több mint 13.000 € havonta!!! MICSODA? Figyelembe véve bármelyik bérelt üzlethely költségeit, a mi költségeink a dōTERRA üzletünk működtetésével kapcsolatban annyi, amennyit egy fizikai üzlethelyiség tulajdonosa csak a telefonszámlákra költene.


Mennyit keresel a dōTERRA üzleteddel?

Ez egy nagyszerű kérdés! Örülök, hogy megkérdezted... vagyis hogy megkérdeztem a nevedben. Mielőtt elmagyaráznám a dōTERRA-val való pénzkeresés lebontását, van néhány dolog, amit tudnod kell:

OV: ez az Te csapatodon belül egy hónap alatt eladott termékek pontértékének mennyisége, amelyet Szervezeti mennyiségnek (OV) nevezünk.

Rang: ez egy olyan kifejezés, amely a csapatodon belül elhelyezett ügyfelek és Wellness Advocate-ek forgalmát jelenti. A rangok a következők: 

  • Menedzser (500 OV), 
  • Igazgató (1000 OV), 
  • Vezető (2000 OV), 
  • Elit (3000 OV), 
  • Premier (5000 OV), 
  • Ezüst (9000 OV), 
  • Arany (15 000 OV), 
  • Platina (27 000 OV), 
  • Gyémánt (36 000 OV), 
  • Kék gyémánt (75 000 OV), 
  • Elnöki gyémánt (162 000 OV).

PV: ez az a termékpont mennyiség, amelyet személyesen vásároltál egy hónapban (minimum 100 PV, mint biznisztulajdonos), az úgynevezett Personal Volume (személyes mennyiség).

A dōTERRA-val való kompenzáció a jutalékokon alapul, ami attól függ, hogy mennyit cselekszel az üzleteddel kapcsolatban (a lépéseket egy perc múlva elmagyarázom).

Hogyan kereshetek jövedelmet Wellness Advocate-ként? A doTERRA kompenzációs terve

Wellness Advocate-ként 5 módon lehet jövedelmet szerezni, vagyis 5 féle juttatás jár. Ez egyelőre talán túl soknak tűnik, de valójában csak annyit kell tudni, hogy minden egyes alkalommal, amikor valaki doTERRA terméket rendel, fizetést kapsz érte. Ahogy egyre több tapasztalatot szerzel többet fog megtudni a jutalékfizetés különböző típusairól.

1. Kiskereskedelmi értékesítés

Wellness Advocate-ként egy ingyenes dōTERRA weboldalt kapsz, amely rád hivatkozik. Az embereknek közvetlen linket küldhetsz egy termékre és ha megvásárolják azt kiskereskedelmi áron, 25% jutalékot kapsz.

Én szinte soha nem adok el olajokat kiskereskedelmi áron, mert nem ez a legjobb a vásárlónak. Mivel bárki nyithat nagykereskedelmi vásárlói fiókot és 25%-os kedvezménnyel juthat olajokhoz, én ezt ajánlom. Az indulócsomagok a legjobb értéket képviselik, mivel rengeteg pénzt takarítanak meg az olajok egyenkénti megvásárlásával szemben. A nagykereskedelmi tagság díját is elengedik. Mindaddig, amíg aktív Wellness Advocate fiókkal rendelkezel (évente legalább egy megrendelést leadsz), jutalékot kereshetsz a kiskereskedelmi eladásokon. A többi jutaléktípushoz LRP-megrendeléssel kell rendelkezned.

2. Gyorsindítási bónusz

Amikor valaki a Te linkeden keresztül létrehozza saját nagykereskedelmi fiókját, Te 20% jutalékot kapsz nemcsak az első megrendelése után, hanem minden más után is, amit az első 60 napon belül rendel.

A jutalékodat a megrendelés PV (termékérték) alapján kapod, nem pedig a dollárérték alapján. Ennek oka, hogy a doTERRA egy nemzetközi vállalat, és az árak és a valutaérték országonként változik. A PV egy módja annak, hogy a jutalékfizetés és a promóciók céljából egységesítsük az egyes termékek értékét.

Így például, ha valaki 150 PV értékű indulócsomagot rendel, akkor Te kb. 25 Eurot fogsz keresni ezen a vásárláson. Ha a következő hónapban újabb 100 PV-t költ el, akkor Te újabb 20 Eurot fogsz keresni.

3. A hármaserő bónusz ereje

A Power of 3 bónusz egy olyan bónusz, amely a Hűségjutalom Programunkon (LRP) alapul. Az LRP programunk egy opcionális program, amely jutalmazza ügyfeleinket a minden hónapban leadott rendelésért. (Wellness Advocate-ként is szükséges ahhoz, hogy jogosult legyél a jutalékokra). Ha 3 további olyan vásárlód vagy Wellness Advocate-ed van, aki havonta legalább 100 PV-t rendel az LRP kosarán keresztül, akkor havi 42 Euro bónuszt kapsz az első szinten.

Ez a bónusz akár 3 szintig is duplikálódhat. Tehát ha 3 Wellness Advocate-et találsz, akik a saját Power of 3 bónuszt kirakják, a bónuszod összege 216 Euro/hó.

Ha mind a 3 Wellness Advocate megduplázza ugyanazt, akkor az ő bónuszuk 216 Eurora nő, a tiéd pedig 1250 Euro/hó lesz.

A Power of 3 bónusz a leggyorsabb módja annak, hogy ne csak a saját termékeidért fizessenek, hanem hogy elkezdj következetes havi jövedelmet teremteni.

4. Unilevel bónusz

Az Unilevel bónusz az, ahonnan a hosszú távú maradék jövedelmed származik. A Fast Start időszak (az ügyfeled első 60 napja) után a jutalékod alacsonyabb, maradék százalékra csökken. Ez az az összeg, amit minden alkalommal megkeresel, amikor az ügyfeled megrendelést ad le. Bár ez egy kis összeg ügyfelenként, minél több ügyfeled van, ez az összeg felhalmozódik. A doTERRA csodálatos termékcsaládja azt okozza, hogy rendkívül magas a megtartási arányunk. Ügyfeleink többsége (65-70%) havonta rendel. Idővel a Te Unilevel Bónuszod lesz a doTERRA fizetésed legnagyobb része.

5. Vezetői bónuszok

Ahogy az illóolajos csapattagjaid fejlődnek, úgy érsz el új rangokat a doTERRA-nál.

Amikor elérsz bizonyos rangokat (Premier és magasabb), jogosult leszel havi bónuszokra, amelyek a teljes vállalat bevételének százalékán alapulnak. Gondolj erre úgy, mint a nyereségrészesedésre. A doTERRA így ösztönzi Wellness Advocate-jeinket arra, hogy együtt dolgozzanak és támogassák egymást. Minél jobban növekszik mindegyikünk, annál jobban növekszik a vállalat, ami növeli a nyereségrészesedési alapunkat. Az MLM-iparág más vállalataitól eltérően a doTERRA a Wellness Tanácsadók közötti kedvességet és együttműködést ösztönzi.

A doTERRA üzlet növekedése kemény munka, és mint minden, amit érdemes csinálni, ez sem egyik napról a másikra válik sikeressé. De ha hajlandó vagy időt és energiát befektetni, akkor ez egy nagyszerű lehetőség, amely sokféleképpen megtérül.

Én személy szerint nagyon kielégítőnek találom, hogy megoszthatom másokkal a természetes gyógymódok iránti szenvedélyemet. Ettől függetlenül is ezt tenném, így az, hogy fizetést kapok érte, egy hatalmas áldás is egyben.

Nézd meg a következő példákat az időbefektetésen és a Te személyes célodon alapuló átlagos keresetre:

Attól függően, hogy mennyi időt fektetsz az üzletedbe, valamint hogy milyen cselekvési lépések szükségesek ahhoz, hogy a dolgok idővel megtörténjenek, a kompenzáció változik. Ezek a számok átlagok, de eléggé ütősek!

A feltüntetett számok éves átlagok. A személyes jövedelmek ennél kevesebbek lehetnek.


A dōTERRA üzleted növekedéséhez szükséges aktív lépések

Üzlettulajdonosként következetesnek kell lenned a növekedés érdekében tett lépésekben. Mi a PIPES nevű rövidítést követjük. Ez a következőt jelenti:

Előkészítés

Az ebben a lépésben végrehajtott cselekvések olyan dolgok, mint például: az időbeosztás megtervezése, feljegyzése azokról az emberekről, akiket meg akarsz hívni az órákra és önmagad, mint személyiség fejlesztése.

Meghívás

Lépj kapcsolatba az emberekkel hiteles módon. Hívd meg őket egy órára, webináriumra vagy egy személyes találkozóra, hogy természetes megoldásokat kínálhass.

Bemutatás

A bemutatás történhet tanfolyamon, személyes beszélgetés közben, webinárium keretein belül, élőben a közösségi médiában, vagy találkozol valaki más otthonában, workshop tartása, ebéd és tanulás - az olajok bemutatásának és mások oktatásának módja igazából végtelen.

Beiratkozás

Ha már bemutattad az olajokat, a következő lépés a beiratkozás. Itt megtanítasz másokat arra, hogyan vásárolhatják meg az olajokat és hogyan szerezhetik meg saját dōTERRA-tagságukat. A mások beiratkozásának középpontjában az ő igényeik és egészséggel kapcsolatos céljaik állnak, melyekre a bemutatás során kell fókuszálni.

Támogatás

Ez az egyik legfontosabb rész, az új vásárló támogatása! Miután megkapták az olajakat, egy hívást lebonyolítunk, hogy kitöltsünk egy életmód áttekintést, ahol újra átbeszéljük az olajokat és a használatukat. Megtanítjuk nekik, hogyan jelentkezzenek be a dōTERRA-fiókjukba, hogy további olajokat rendelhessenek, felkerülnek a közösségi média oldalainkra, és kapnak egy üdvözlő e-mailt is.


A dōTERRA vállalkozásod népszerűsítése

Új vállalkozásodnak népszerűsítésére számos mód van. Attól függően, hogy Te milyen módszert részesítesz előnyben, íme néhány ötlet, hogy elindulhass.

Személyesen

Ez egy kapcsolati üzlet és mi lehetne jobb módja a kapcsolatépítésnek, mint a személyes kapcsolatépítés! Íme néhány módszer, amivel személyesen építheted az üzletedet:

  • aroma partyk/órák/workshopok tartása
  • személyes találkozás valakivel négyszemközt és együtt dolgozhatsz vele az egészséggel kapcsolatos céljainak támogatása érdekében.
  • együttműködés más egészségügyi és wellness vállalkozásokkal
  • előadás csoportok előtt (pl.: anyukák csoportja, tanárok, bemutató helyi vállalkozásoknál)
  • helyi rendezvényeken való részvétel eladóként, hogy új kapcsolatokkal találkozz, termékeket mutass be, meghívd az embereket a workshopjaidra.

Online

Az online üzletépítés nagyon sikeres lehet következetességgel, és ha tudod, hogy kiket célzol meg és hogyan vonzod őket. Íme néhány módszer, amellyel online építheti dōTERRA üzletét:

  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • blogolás
  • weboldal
  • landing page

Vannak emberek, akik mindkét módon, vagy a két mód közül csak az egyikkel csinálják ezt az üzletet. Mindegyik sikeres. Valójában az egyik legmagasabb rangú ember az egész dōTERRA-ban soha nem használt semmilyen közösségi médiát - még e-maileket sem küldött az embereknek (a férje megtette helyette) - egészen a közelmúltig! Míg egy másik legmagasabb rangú személy az egész üzletét a közösségi médiára építette.


Következetességgel és elkötelezettséggel bármi lehetséges

Készen állsz?

Talán már megtaláltad a megfelelő személyt, aki a mentorod lehet. Talán már dōTERRA vásárló vagy, és kapcsolatba lépsz azzal a személlyel, aki segített neked elindulni. Ez nagyszerű!

De lehet, hogy nem ismersz olyan Wellness Tanácsadót, akihez beiratkozhatnál és itt érzed a kapcsolódást velem.

Ha te az utóbbi személy vagy, akkor folytassuk!

Mire számíthatsz tőlem:

Amikor egy új Wellness Tanácsadó elkezdi velem a vállalkozását, akkor annyi ideig jelenek meg, amennyit ő szeretne, amikor mentorálásról van szó. Amennyit tesznek a bizniszükbe, annyi időt fordítok én is rájuk.

Ez a személy te vagy? A következőkre számíthatsz:

Azonnal lefoglalunk egy hívást, ami kettőnk között zajlik, hogy beszélgessünk az elképzeléseidről, arról, hogy mit szeretnél elérni az üzleteddel és hogyan szeretnél belevágni életed legjobb döntésébe.

Tervet készítünk az első hónapra, amikor elindítod a vállalkozásodat.

Egy önvezető képzési programmal indítalak el. Ez a program minden alapot megad, amire az induláshoz szükséged van.

Meghívást kapsz a Wellness tanácsadó társaink csodálatos közösségébe, ahol rengeteg támogatást találhatsz, miközben elindítod az üzletedet.

Ellátlak a helyi dōTERRA rendezvények/tréningek információival.

Az első néhány órát Veled együtt fogom tartani, ha a közelben laksz (bár volt már rá példa, hogy kocsival mentem ki, hogy távolabbi órákat tartsak!). Ha ezek az órák online, webináriumon keresztül zajlanak, akkor az első néhány órán együtt fogunk tanítani, hogy megtapasztald a tanfolyam menetét.

Heti rendszerességgel vezetek beszélgetéseket a Zoom-on, melyekre meghívást kapsz. Ezek a heti beszélgetések mélyebben foglalkoznak a biznisz gondolkodásmódjával és készségeivel és lehetővé teszik a kérdés-feltevést.

Ha személyesebb irányítást szeretnél, hetente vagy kéthetente mentorhívásokat kínálok az új vezetőknek akik elindítják az üzletüket és lendületben vannak. A messenger/instagram alkalmazást is használom a következetesebb kapcsolatfelvételhez / kérdésekhez / stb., így nem kell várni a mentorhívásra!

Most már minden információt megkaptál, amire szükséged van ahhoz, hogy megalapozott döntést hozhass a dōTERRA vállalkozás elindításáról. Ha még nincs mentorod, akivel együtt dolgoznál és útmutatásra vágysz, keress meg engem!

Ha már ezek a dōTERRA csodák az életedben vannak és segítséget keresel a vállalkozásod beindításához, mindenképpen vedd fel a kapcsolatot azzal a személlyel, aki segített neked a saját fiókod létrehozásában.

 CSATLAKOZZ A DOTERRA-HOZ MOST



Kontakt: lelekserum@gmail.com

Tisztelettel:
KronoHelios

Megjegyzések